Duktig tjej

2010-04-01 @ 17:19:58
Nu känner jag mig väldigt duktig. Jag hade hunnit med mycket idag. Jag har bakat pollykakan och hallonpajen, får hoppas på det bästa angående dom. Därefter har jag hunnit sola, städat rummet, dammsugit hela huset och cyklat en timme. Jag känner mig duktig men och nu ska jag bara sitta och slappa reeesten av dagen och hoppas att morgondagen blir bra. Just nu känner jag mig ganska lack och less beroende på olika faktorer som jag inte tänker ta upp här men säger bara, people changes...

Nu ville pappa att jag skulle smaka hans megagoda gryta som brudarna och jag ska avnjuta imorn kväll.
Hööörshej!

Kommentarer

Postat av: Denise

Hej Denise, eftersom du inte har bloggat sen i April så tänkte jag att du kunde ta bort den här bloggen för jag skulle väldigt gärna vilja ha namnet denisesvarld.blogg.se

//Denise

2010-07-06 @ 14:45:32

Postat av: Leia ♥

Så länge man är inne och det åskar & regnar spelar det inte så mycket roll tycker jag :)

2010-07-10 @ 12:48:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback