Nya tag!

2010-03-31 @ 23:48:09
Hej och hå!

Då var vi på gång igen. 3:e försöket till en blogg. 2:a bloggen. Hoppas då tålamodet och motivationen finns denna gång!

Nu är iallafall klockan snart 12 och det betyder att snart är det EN dag kvar till min födelsedag! Känns ganska meningslöst att just fylla 17, fysjutton säger jag bara. Världelös ålder men känns ändå som att det kommer bli den bästa födelsedagen på länge!
Förr har jag aldrig uppskattat födeseldagar då släkten brukar komma innan jag fyller för att också fira syrran som fyller circus 1 vecka innan mig, släkten slår liksom två flugor i en smäll. Då brukar födelsedagen bara vara som vilken dag som helst. Tråkig och meningslös. Men just i år för jag fyller på långfredagen då man är ledig kommer släkten till mig på dagen. Innan det firas jag av familjen och efter på kvällen kommer mina favorit brudar hit! Just det sista gör att det känns som om denna värdelösa 17års dag kommer bli den bästa. Och tänk ... bara 1 år kvar till 18! Ett år går faktiskt ganska fort...

Imorn ska jag ta en "sjuk"dag från skolan och vara hemma och baka och fixa tills fredag för vi har inte gjort ett piss här hemma och det känns som tiden är knapp!

Det här var då mitt första inlägg på min nya blogg men tror inte så många personer hittar hit då jag kommer vänta ett tag med att skylta om att jag har skaffat en ny blogg. mohaha!

Godnatt! Nu är det bara 1dag och 12 minuter kvar tills min dag (och per elofssons, congrats!)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback