Wishinglist

2010-04-01 @ 12:08:33

Detta år när jag fyller år har jag önskat mig mest meningslösa saker, hittar ingen variation. Föutom tatueringen då, sen har jag också fått två jackor och ett par skor som tidig present så kvar på önskelista står...:

- Tippkitt  + extra tippar
- Mascara
- Mineralpuder
- Hudkräm för ansiktet
- Klänning från nelly
- Lackleggings
- Primer
- Trosor
- Navelpiercing
- Nagellack
- Pengar
- Presentkort

Ganska tråkiga önskningar så känns som att paketen inte kommer bli så roliga att öppna...
Det är liksom roligare att önska sig något dyrt som man inte köper i vanliga fall. Typ min tatuering men eftersom jag gjorde den för ett tag sen känns det liksom inte som en födelsedags present. Aja nu ska jag ge mig på att baka hallonpaj fast det står inte hur lång tid den ska vara inne ... Känns som den kommer bli asdegig eller megabränd. Aja ska ge mig iväg nu. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback