Slinker in igen...

2010-03-31 @ 23:52:05
Och nu glömde jag en sak ... ska ju visa en tidig födelsedags present som jag fick förrförra måndagen...


nu är det förevigat och hela världen kan se just vem jag är!
vet att det finns personer där ute som kommer gnälla på och säga
"men hur ska hon göra när hon gifter sig?!" Svar: Jag tänker visst
gifta mig någon dag men jag tänker
aldrig byta bort min efternamn
det betyder mycket för mig, min familj är mitt allt och vi har gått
igenom så otroligt mycket tillsammans, mer än de flesta, jag är
stolt över mitt namn och min familj och vill föra det vidare.
Jag är och kommer föralltid vara Denise
Froms - nu är det förevigat! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback